-slidestart-

-slideend-

-slidestart-

-slideend-

-slidestart-

-slideend-

-slidestart-

-slideend-

Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

De levering van steppen is altijd uit eigen voorraad. De pakketten worden bezorgd door GLS pakketdienst (onze trouwe pakketdienst waarmee we al meer dan 20 jaar succesvol samenwerken). Als het pakket verzonden is, krijgt u via een e-mail een track en trace link zodat u het pakket kunt volgen. Veel klanten laten hun bestelde step bezorgen op het werk of bij de buren als ze zelf niet thuis zijn. De chauffeur komt bij u langs tussen 9.00 u. en 17.00 u. Als u kiest voor een ander bezorgadres, geef dit dan even aan bij uw bestelling. De soms erg grote dozen zorgen voor een gemiddelde verzendprijs van 11 euro. Voor uw bestelling vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 6,95, zo delen we samen de kosten. U kunt het pakket ook bij ons magazijn ophalen, dit kost niets en u hoeft niet te wachten.

  • Maandag t/m donderdag: bestelt u op STEPSHOP voor 16.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. U kunt het pakket meestal de volgende werkdag verwachten.
  • Vrijdagochtend: bestelt u op STEPSHOP voor 11.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. U kunt het pakket op maandag of dinsdag verwachten. 
    Let op, GLS bezorgt niet op zaterdag!
  • Vrijdagmiddag t/m zondag: bestelt u op STEPSHOP tussen vrijdagmiddag 11.00 uur en maandag 16.00 uur, dan wordt uw bestelling maandag verzonden. U kunt het pakket dinsdag of woensdag verwachten.

Bent u niet thuis? Geen probleem. U krijgt een bericht in uw brievenbus met een telefoonnummer van het GLS-depot bij u in de buurt. Het pakket ligt daar dan voor u klaar om het zelf op te halen of u kunt een nieuwe bezorgdatum afspreken via de GLS Pakketshop. Voor Pakketshop-adressen kijkt u op de GLS-website

Let op, GLS bezorgt niet op zaterdag!

Retourzending van uw pakket

Stel dat de kleur of de maat van de step u niet past, neem dan binnen 1 week contact met ons op. U kunt de step zelf terugbrengen of terugsturen. Sinds 2020 kan dit niet meer zonder kosten. Alleen 100% nieuwe en onbeschadigde steppen die weer als nieuw verkocht kunnen worden, nemen wij retour. U krijgt binnen 10 dagen uw geld excl. eventueel gemaakte transportkosten teruggestort op uw bankrekening. Vergeet niet het aankoopbewijs in de doos te doen als u het pakket terugstuurt. Wilt u er tevens voor zorgen dat de step goed verpakt wordt, zodat er geen transportschade kan ontstaan gedurende de transport naar ons magazijn? Het is heel vervelend voor u als bij het terugsturen toch nog transportschade ontstaat. Verpak de step dus extreem goed (veel karton om het frame en metalen delen). Onze retoursteppen met transportschade verkopen wij tegen een lagere prijs via de salepagina.