Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

De levering van steppen is altijd uit eigen voorraad. De pakketten worden bezorgd door GLS pakketdienst (onze trouwe pakketdienst waarmee we al meer dan 20 jaar succesvol samenwerken). Als het pakket verzonden is, krijgt u via een e-mail een track en trace link zodat u het pakket kunt volgen. Veel klanten laten hun bestelde step bezorgen op het werk of bij de buren als ze zelf niet thuis zijn. De chauffeur komt bij u langs tussen 9.00 u. en 17.00 u. Als u kiest voor een ander bezorgadres, geef dit dan even aan bij uw bestelling. De soms erg grote dozen zorgen voor een gemiddelde verzendprijs van 11 euro. Voor uw bestelling vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 6,95, zo delen we samen de kosten. U kunt het pakket ook bij ons magazijn ophalen, dit kost niets en u hoeft niet te wachten.

  • Maandag t/m donderdag: bestelt u op STEPSHOP voor 16.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. U kunt het pakket meestal de volgende werkdag verwachten.
  • Vrijdagochtend: bestelt u op STEPSHOP voor 11.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. U kunt het pakket op maandag of dinsdag verwachten. 
    Let op, GLS bezorgt niet op zaterdag!
  • Vrijdagmiddag t/m zondag: bestelt u op STEPSHOP tussen vrijdagmiddag 11.00 uur en maandag 16.00 uur, dan wordt uw bestelling maandag verzonden. U kunt het pakket dinsdag of woensdag verwachten.

Bent u niet thuis? Geen probleem. U krijgt een bericht in uw brievenbus met een telefoonnummer van het GLS-depot bij u in de buurt. Het pakket ligt daar dan voor u klaar om het zelf op te halen of u kunt een nieuwe bezorgdatum afspreken via de GLS Pakketshop. Voor Pakketshop-adressen kijkt u op de GLS-website

Let op, GLS bezorgt niet op zaterdag!

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten verschillende per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stepshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stel dat de kleur of de maat van de step u niet past, neem dan binnen 1 week contact met ons op. U kunt de step zelf terugbrengen of terugsturen. Sinds 2020 kan dit niet meer zonder kosten. Alleen 100% nieuwe en onbeschadigde steppen die weer als nieuw verkocht kunnen worden, nemen wij retour. U krijgt binnen 10 dagen uw geld excl. eventueel gemaakte transportkosten teruggestort op uw bankrekening. Vergeet niet het aankoopbewijs in de doos te doen als u het pakket terugstuurt. Wilt u er tevens voor zorgen dat de step goed verpakt wordt, zodat er geen transportschade kan ontstaan gedurende de transport naar ons magazijn? Het is heel vervelend voor u als bij het terugsturen toch nog transportschade ontstaat. Verpak de step dus extreem goed (veel karton om het frame en metalen delen). Onze retoursteppen met transportschade verkopen wij tegen een lagere prijs via de salepagina.

Loading...